Sunday, December 21, 2008

Episode1 - Get High

Hi everyone.
Happy Winter Solstice.
Finally I create a new blog @ blogspot.com.
It's definitely because of my dearest friends who I met in those camps lolz..

Today is such a special occasion.
I would like to wish everyone 冬至快乐。
希望汤圆人团圆哦!

虽然我在来临的圣诞节似乎不可能跟那班“老” “好” 朋友团圆吧!
但我想我的心是离不开他们那里的。
只希望大家开心就好!=)

*恭喜dustylife开张大吉。

3 comments:

  1. 恭喜恭喜!!
    你终于来了,哈哈!!
    虽然在来临的圣诞节你无法参与我们,
    没关系,倒数时我帮你数你的那一份:)
    ^^ keep in touch lo

    ReplyDelete
  2. 呵呵。。。
    blogspot很流行下。。。
    冬至快乐!!

    ReplyDelete
  3. 将快决定不去了哦!好吧!终于有人陪我没得去了!(好坏XD)

    ReplyDelete